Hardcore product!

Nu sitter jag här och vilar ut efter ett tungt och intensivt axelpass. På dagens schema handlade det om att fokusera på utsidaaxlar och på de bakre traps. Det blev många set i hantellyft, både dubbel och enarms.
Känner redan nu att jag knappt kan lyfta armen upp åt sidan. Och rör jag armen bakåt hugger det som en kniv i baksidan av axeln.
När det blir de här intensivare träningspassen förbränner man mer och kroppen kan lätt börja bryta ned sig själv. Även när man kör lite för långa pass kan kroppen börja bryta ner sig själv. Katabolt tillstånd kallas det och är något som man gärna försöker komma undan ifrån. För att undvika detta tar jag tillskottet BCAA och som alla mina tillskott kommer det ifrån Body Science.
Body Science BCAA-XX är framställd av hela 97% aminosyror, innehåller L-glutamin och flera av de vitaminer kroppen behöver tex vitamin B6 och B12.
Med Body Science BCAA-XX kommer du märka att du kommer kunna träna hårdare, längre och intensivare samtidigt som att återhämtningen förbättras under och efter träningen.
Själv dricker jag smaken berry som är den lättaste att dricka av alla bcaa som finns på marknaden.

                               
                    Body Science är MMSPORTS egentillverkade serie och har hög kvalitet samt mycket prisvärt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0