Detta är jag



Tänkte berätta lite kort om mig själv så ni får en liten bild om vem jag är.

Jag heter som sagt Tobias Carlsson men kallas Tobbe. Jag är född år 1990, uppväxt i sköndal söder om Stockholm.Bor idag med min flickvän Sofie i våran lägenhet i Vendelsö, Haninge komun.

Jag har alltid varit den minsta killen genom hela min uppväxt. Men under gymnasietiden kände jag att det var dax för en förändring. Skulle det bli en förändring, skulle den bli stor.
Jag började läsapå mer och mer om träning. Kollade mycket på Internet efter videor och allmänn fakta om kroppen och alla dess muskler. Desto mer jag läste desto mer motiverad blev jag.
Jag började träna lite smått, bara någon gång i veckan för att känna på hur det kändes.
Insåg ganska snabbt att detta kunde vara något för mig. 
Men det var inte förräns för två år sedan som jag började träna mer seriöst. Nu det senaste halvåret känner jag att jag tagit träningen till en helt annan nivå. Jag planerar mina program för att få ut max av kroppen på gymmet. Jag planerar även min kost samt kosttilskott för att min kropp sak prestera som bäst.
Som jag nämnt innan är jag sponsrad av MMSports. Alla mina kosttillskott kommer därifrån och har hittills fungerat utmärkt. Mer tips om just kosttillskott därifrån kommer jag lägga upp i separata inlägg.

Mitt närmsta mål just nu är att förbereda min kropp inför tävling. Tävlingen är Luciapokalen som går av stapeln på Fitnessfestivalen i Göteborg 2-4 December 2011. Där kan ni även komma till MMSports monter för att få tips om träning samt kosttillskott av folk från teamet.

Hoppas att jag gett er en rättvis bild av mig och att ni kommer fortsätta följa min resa mot höga höjder.

See you there...

 


Kommentarer
Postat av: svärmor

Ska bli kul att följa dig

2011-10-08 @ 14:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0