Sholders ´n´ Traps

Grymt nöjd med dagens axelpass. Kom tillochmed iväg till gymmet tidigare än planerat ,så det var skönt att kännna att dom inte skulle stänga av musiken(som dom alltid gör) när det började närma sig stängningsdags.
Värmde upp axlar och leder lite lätt och började sedan med hantelpress. Gick förvånandsvärt bra och körde sista set med samma vikt som jag låg på innan jag började med dieten. Så blev endast en repetition färre än när jag körde axlar då. Så styrkan har jag knappt tappat något av.
Blev 2 utsida axel övningar till failure och en till press övning. Pressar bakom nacke som tagit riktigt bra på senaste tiden.
Sedan vart det två baksida axlar och två stycken superset på traps.
Avlsutade som vanligt med mage och faktist en solning. (äckligt varmt)
Men det börjar närma sig med små steg och nästa vecka är det bara 2 veckor kvar till dagen.
Formen känns hur bra som hellst och jag mår fortfarande OK.
Slänger upp en bild på dagens form

                                

Imorgon blir det träning igen, så bara att ladda om med rätt mat och bra sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0