Riktigt bra dag!

En bra sömn, mycket vätska och bra mat idag. Det resulterade till riktigt bra tryck i hela kroppen inför dagens bröstpass. Kände mig hård och stor redan på morgonen efter jag käkat frukost, så gick ivrigt och väntade på att få dra iväg till gymmet.

När jag kom till gymmet sen på kvällen var det rätt mycket folk, men musiken spelades högt i högtalarna så då känner man inte av lika mycket.
Började med att köra lite plana hantelpressar, blev hyffsat tunga men ändå bra reps i varje set.
Fortsatte i samma linje som bröstpasset innan med att få bra utsträckning i nedre delen av bröstmuskeln med att köra decline hantelflyes. Tog väldigt djupt i muskelfibrerna och kändes som att brösten vibrerade efter 3set.
Sen blev det två stycken incline för att jobba lite på övre röstmuskeln, vart många set i snebänk för att sen avsluta till failure i inclineflyes.
Innan jag drog hem körde jag även 3set axelpressar bakom nacken i smithen för att få lite blog i axlarna. Som vanligt superslow i negativa rörelsen.
Som sagt en riktigt bra dag från början till slut.

Slänger upp en bild från axelpasset förra veckan som blev grym pump. (ser även lite av dagens form)

                              


Kommentarer
Postat av: Anonym

Wooooww ser bra ut TMB :)

2011-11-10 @ 21:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0